Za dużo telefonów

Kiedy pracujesz w dynamicznym środowisku może okazać się, że co chwila „wisisz na słuchawce”. Ktoś czegoś potrzebuje, ktoś chce o coś zapytać, ktoś ma o coś pretensję. I tak w kółko.

Zaczynasz się zastanawiać kiedy w ogóle możesz popracować w skupieniu, bo przecież „zawsze coś”.

Sytuacja się nie zmieni, o ile Ty sam nie wprowadzisz zmian do swojego sposobu funkcjonowania. Telefony nie umilkną.

Jeżeli jednym z Twoich narzędzi pracy jest telefon, to potrzebujesz doprecyzować zasady, kiedy i jak z niego będziesz korzystać.

Może warto wprowadzić kilka ograniczeń?

Być może wprowadzisz zasadę, że przez pierwsze 3 godziny w biurze nie odbierasz telefonów?

Może pracując w skupieniu zaczniesz wyciszać telefon i chować go do szuflady?

Poinformujesz współpracowników, że po wyjściu z biura nie odbierasz telefonów?

Zastanów się, kiedy najczęściej telefon jest dla Ciebie utrapieniem i w tym obszarze wprowadź ograniczenie. A następnie zacznij się go trzymać.

Pytanie: W czym najczęściej przeszkadzają Ci dzwoniące telefony?

Dodaj komentarz