Wracamy do tematu Systemów Zarządzania Zadaniami. W artykule „Sprawna realizacja zadań w firmach handlu zagranicznego”, który napisałem na potrzeby projektu “Firmowe Ewolucje”, opisuję jak takie systemy mogą przydać się w firmie handlu zagranicznego.
Zapraszam Cię do zapoznania się z tym artykułem nawet jeśli nie masz do czynienia z taką branżą.
Znajdziesz tam opis typowych problemów, które Systemy Zarządzania Zadaniami pomagają rozwiązać oraz na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności, kiedy wybierasz System Zarządzania Zadaniami dla swojej firmy lub swojego zespołu.
Nagraliśmy również krótki materiał video podsumowujący treść artykułu.
(jeżeli czytasz artykuł w emailu, odtwórz film bezpośrednio na blogu)
Pytanie: Z jakimi problemami w zakresie realizacji zadań borykasz się w swojej firmie?
Marcinie, w mojej firmie funkcjonuje usługa Office 365. Mój zespołowy SSZ mam od ponad 8 miesiecy w Asanie i jestem zadowolona, ale chciałabym wiedziec jak korzystać z organizacji zadań w Office 365. Niedawno dodano funkcję planera ale przyznam sie, że nie jest ona dla mnie tak intuicyjna jak Asana. Być może to kwestia obycia z oprogramowaniem. OO jest kombajnem, nie wiem gdzie czego szukać. Dałbyś radę przygotowac jakiś poradnik?
Jeżeli używacie Asany i działa, to chyba nie ma po co zmieniać 🙂 Zarządzanie zadaniami w O365 rzeczywiście wymaga przemyślenia, gdyż jest tam wiele funkcjonalności z których można skorzytać – Zadania w Outlook, Planner, a nawet niektóre funkcje w Sharepoint. Temat poradnika dopisuję do listy. A przy okazji Asana reperezentuje SZZ które działają w opraciu o listy zadań -> odpowiednikiem aplikacji z tej kategorii ze stajni Microsoft jest Wunderlist i Project Online. Planner to reprezentant zarządzania wizualnego, inspirowanego Kanban i jest to odpowiedź MS na popularne Trello.