Czy konteksty są jeszcze komuś potrzebne?

Większość aplikacji do zarządzania zadaniami ma wbudowany mechanizm grupowania zadań według kontekstów — bądź przez wydzielenie takiego obszaru w systemie, bądź przez zastosowanie funkcji oznaczania zadań. Jednak wiele osób, korzystając z takich aplikacji, nie bardzo wie, do czego one służą i jak je stosować. Inni, Ci bardziej zaawansowani, zastanawiają się, czy w dzisiejszych czasach, gdy wszystkie narzędzia pracy mamy pod ręką, warto jeszcze dzielić zadania wg kontekstów. Czas ogarnąć chaos w tym temacie!

20140331_pmag2

Ukazał się właśnie drugi numer Productive Magazine Polska. Znajdziesz tam mój niepublikowany nigdzie wcześniej felieton “Czy konteksty są jeszcze komuś potrzebne?”. Zapraszam Cię do lektury nowego wpisu w Productive! Magazine.

Artykuł dostępny jest pod tym adresem.

A jak już tam zajrzysz, to znajdziesz również inne bardzo ciekawe artykuły i wywiady w języku polskim:

  • Wywiad z Jakubem Ujejskim, autorem produktywnie.pl
  • Plecak? Jaki plecak? – Krzysztofa Wysockiego
  • Multitasking u ludzi – czy to jest możliwe? Piotra Nabielec
  • W razie wątpliwości atakuj – Mariusza Kapusta
  • Drugą część “10 sposobów na zwiększenie produktywności” – Bartka Popiela
  • Schematy myślenia a kreatywność w pracy – Anny Fitzgerald
  • Masz godzinę na poprawienie sobie nastroju – Gretchen Rubin
  • 10 kroków do maksymalnej produktywności – kurs wideo – Michała Śliwińskiego

Gorąco polecam!

Pytanie: Jakich kontekstów używasz w swoim systemie wspierania produktywności?

Leave a Reply