Większość aplikacji do zarządzania zadaniami ma wbudowany mechanizm grupowania zadań według kontekstów — bądź przez wydzielenie takiego obszaru w systemie, bądź przez zastosowanie funkcji oznaczania zadań. Jednak wiele osób, korzystając z takich aplikacji, nie bardzo wie, do czego one służą i jak je stosować. Inni, Ci bardziej zaawansowani, zastanawiają się, czy w dzisiejszych czasach, gdy wszystkie narzędzia pracy mamy pod ręką, warto jeszcze dzielić zadania wg kontekstów. Czas ogarnąć chaos w tym temacie!
Ukazał się właśnie drugi numer Productive Magazine Polska. Znajdziesz tam mój niepublikowany nigdzie wcześniej felieton “Czy konteksty są jeszcze komuś potrzebne?”. Zapraszam Cię do lektury nowego wpisu w Productive! Magazine.
Artykuł dostępny jest pod tym adresem.
A jak już tam zajrzysz, to znajdziesz również inne bardzo ciekawe artykuły i wywiady w języku polskim:
- Wywiad z Jakubem Ujejskim, autorem produktywnie.pl
- Plecak? Jaki plecak? – Krzysztofa Wysockiego
- Multitasking u ludzi – czy to jest możliwe? Piotra Nabielec
- W razie wątpliwości atakuj – Mariusza Kapusta
- Drugą część “10 sposobów na zwiększenie produktywności” – Bartka Popiela
- Schematy myślenia a kreatywność w pracy – Anny Fitzgerald
- Masz godzinę na poprawienie sobie nastroju – Gretchen Rubin
- 10 kroków do maksymalnej produktywności – kurs wideo – Michała Śliwińskiego
Gorąco polecam!
Pytanie: Jakich kontekstów używasz w swoim systemie wspierania produktywności?